Service Satisfaction
Survey Report

The Eastern Economic Corridor Office of Thailand (EECO) has prepared a service satisfaction survey report to summarize the data and assessment results regarding service recipients’ opinions on the quality of the organization’s services.  The report aims to reflect the level of satisfaction, identify issues and obstacles, and gather suggestions from service users. These insights are analyzed to enhance operational efficiency, assess service standards, promote transparency, and foster long-term trust between the organization and its stakeholders.

Service Satisfaction Survey Report

File Size
Date
Topic
Views
Preview
Download

266KB

D/M/Y
24 04 2023
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ สำนักงานคณะกรรมการนโยบายเขตพัฒนาพิเศษภาคตะวันออก ประจำปี 2565
View
20k
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ สำนักงานคณะกรรมการนโยบายเขตพัฒนาพิเศษภาคตะวันออก ประจำปี 2565

270KB

D/M/Y
26 04 2022
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปี 2564
View
20k
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปี 2564

266KB

D/M/Y
31 10 2021
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ ระบบให้บริการแบบเบ็ดเสร็จ EEC OSS ประจำปีงบประมาณ 2564
View
20k
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ ระบบให้บริการแบบเบ็ดเสร็จ EEC OSS ประจำปีงบประมาณ 2564

277KB

D/M/Y
31 10 2020
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปีงบประมาณ 2563
View
20k
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปีงบประมาณ 2563

177KB

D/M/Y
31 10 2019
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปีงบประมาณ 2562
View
20k
Title
รายงานผลสำรวจความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ การจัดตั้งหรือขยายเขตส่งเสริมเศรษฐกิจพิเศษ ประจำปีงบประมาณ 2562
ขนาดตัวอักษร
ขนาดตัวอักษร